اتوکلاو تیپ B

• doneاتوکلاو تیپ B

بهترین دستگاه اتوکلاو جهان که کلیه وسایل این کلینیک با این اتوکلاو استریل می شوند.

رادیوگرافی دیجیتال بلمونت ژاپن

• doneرادیوگرافی دیجیتال بلمونت ژاپن

کلیه رادیوگرافی های این کلینیک با میزان اشعه ای کمتر از یک دهم سایر رادیوگرافی ها انجام می شود.

سیستم برق اضطراری(UPS)

• doneسیستم برق اضطراری(UPS)

در هنگام جراحی ایمپلنت و در صورت قطع شدن برق به صورت اتوماتیک برق کلینیک تامین می گردد.

یونیت بسیار راحت بلمونت ژاپن

• doneیونیت بسیار راحت بلمونت ژاپن

با نشستن طولانی بر روی صندلی دندان پزشکی درد گردن و پشت را احساس نخواهید کرد.

اپکس فایندر

• doneاپکس فایندر

تعیین طول کانال دندان هنگام روت کانال تراپی به صورت دیجیتال

ست جراحی ایمپلنت اورجینال

• doneست جراحی ایمپلنت اورجینال

کلیه دریل هایی که جهت گداشتن ایمپلنت استفاده میگردد تیز و از نوع مرغوب می باشد. در نتیجه مشکل نگرفتن ایمپلنت کاهش می یابد.

دستگاه پیزو سرجری

• doneدستگاه پیزو سرجری

در مواردی که تحلیل استخوان شدیدی داریم و نیاز به بازسازی استخوان وجود دارد با این دستگاه برش استخوان بسیار ظریف انجام می شود و درد و التهاب بعد از جراحی خیلی کمتر از جراحی های سنتی می باشد و در مواردی زمان درمان ۴ ماه کوتاه تر می گردد. با استفاده از این دستگاه امکان کشیدن و گذاشتن ایمپلنت همزمان در بیش از ۵۰ درصد موارد امکان پذیر است.

سیستم وقت دهی کامپیوتری

• doneسیستم وقت دهی کامپیوتری

این سیستم به منظور نظم بیشتر ایجاد شده و در هر لحظه امکان دریافت پرینت کل پرونده برای بیماران وجود دارد.